nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, August 28, 2008


ARRHHHHH FENING !!!! FENING SEJUTA KALI !!!!!!!!


fuh fuhhhhh aku dah betul pening.... pening sejuta berjuta kali..... dah puas aku dok kodek2 nak bg ada komen lepas setiap entry aku... masih xbleh gak.... TOLONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku dah bosan, aku dah bosa, aku dah bosan............................ tp dlm rasa bosan nak gak try lagi... aku heran gak... benda lain dah leh jd... tp yg ni sekor ja xleh lagi.... rasanya dah abis ikut arahan yg disuruh.... bkn kot aku xpaham ckp omputih... rasanya dah paham...

udahler ari ni bos aku dah ada kat opis... jwbnya xler aku leh dok kodek2.... bilalah aku leh berjaya dgn sepenuh nya..ni... sodih sodih... tul... so.... so... kesimpulannya...

HUWAAAAAAAAAAAAA>......

No comments: