nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, September 12, 2008

Happy Besday My Lovely ORKED

13 September 2008

Magic Birthday

sbrnya besday ORKED besok... 13 September 2008... so genaplah umurnya 5 tahun... pejam celik pejam celik..kejap ja aku rasa... rupanya aku dah tua yerk... tp entahlah masih rasa cam muda lg...hahaha..

so aku buat entry ni awal sehari coz....aku tau besok aku mmg akan cbuk ngan biskut raya aku...hehhe...so aku wat ler ari ni...apa2 pun

ORKED...

Happy besday...

umie, abah dan adik sayang ngan ORKED..jd anak dan kakak yg baik yerk.....


No comments: