nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 20, 2008



BESDAY PARTY AKA OPEN HOUSE...


Petang plak... aku sefamily g umah member peyut merangkap bini dia member aku... tuan rumah buat 1st besday anak diarang...merangkap gak open house raya... sepatutnya majlis start kul 3.00 ptg... tp aku pegi dah lambat dlm kul 5.00 ptg... biasalah peyut aku kan keja...so kenalah tunggu dia balik dulu...


budak yg seronok dpt kuar...berdezup lari ke lif...

tgk siap wat banner tu..



wah meriah gak besday party tuk NAUFAL ni... makanan pun banyak... tp seperti biasalah aku ni kalu org dah ramai... terus malu nak snap2 gambo... so gamba menu mmg tak der ler.... yang aku smpt amik pun masa org dah tak ramai... tu pun dua tiga keping je... menu tuk kali ni BIHUP SUP...SEPEGETI..AGAR2..SATE...KEK semestinyakan..., pas2 yg ala2 western.. teh apa nama pun aku tak ingat...sumanya sedap... aku just amik bihun sup je.. ngan agar2... takut gumuk....katakan...walupun lapar ttp ku kuatkan semangat...



besday boy..ni yg sempat aku snap..pas2 terus nangis..RYANN NAUFAL..

peyut n syasya...



No comments: