nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, October 30, 2008


CERITA TENTANG KAWAN AKU..kahwin ....

agak lama dah cite ni... tp al-maklumlah aku masih belum ada mood yg sepenuhnya nak bergumbira sangat... rasanya suma org pun dah tahu apa yg ahli keluarga aku alami dalam minggu lepas... yg tak baca sila SCROLL di bawah...

tp bak kata org... kehidupan ttp kena diteruskan.... cuma hati kita yg merasa je susah skit nak pulih sepenuhnya... kejadian ni ari Sabtu 26 Oktober 2008... aku dan CIK TIPAH @ adeq ke rumah member sepoly seDSK...dulu... beliau menamatkan zaman bujangnya.... aku sbnrnya mmg berat hati nak pegi... berat nak meninggalkan ijah... tp bila ijah kata... kak era pegilah... jgn plk kak era cancel suma aktiviti.... chek takpa... zubed ada... lgpun orked pun ada...


inilah pengantin ZAM..yg cam anak patung..cute

so bila dah dgr apa yg ijah ckp... aku pun mcm ok jelah... terus call cik tipah tanya nak pegi ke tak... so bila dah pakat2... jadilah kitarang pegi... aku gerak dlm kul 11.30pg... peyut yg bawalah... aku just bawa syasya je...

pasangan pengantin...sepadan je...

masa kitarang sampai kekawan DSK belum sampai lagi... so dah makan2 baru nmpk geng2 DSK dtg berjemaah.... aku sbnrnya mmg dah lama tak mkn... bila dah skali mkn terus terasa mual.. pening, semuanya ada.... dan kesudahannya aku hanya duduk kat luar...tepi tempat hadiah... coz kat dlm dah ramai sgt... peyut dah mkn bawa syasya duduk dlm keta...coz lasak sgt....



bersama pengantin..aku,syasya dan cik tipah...

sempat sembang skit2 ngan En.Ashri..lecturer masa kat POLY dulu... lecturer yg mmg sporting gila... ingat lagi aku dan kekawan baik aku g main jetski...dulu... kebetulan masa tu En.Ashri mmg ada business tu... so kira pree lah... fuhhh mmg best... kenangan yg tak bleh lupa....



bersama LECTURER yang sporting morting gitu... EN. ASHRI dan anaknya...


so dah agak lama... hati aku pun dah dok pikir ijah... tak tenang rasanya... dah cite cite skit kat akak ana dan akak ima...terus terasa sebak blik... so aku suruh kakak2ku itu baca je blog aku je... kisah sebenar yg terjadi... aku takut aku nangis kat rumah kenduri plak... aku smpt gak jumpa member2 lain... cuma ada kawan yg aku pun tak tahu apa masalah ngan aku... tetiba melarikan diri...pusing jauh untuk elakkan dari bertemu aku... sedangkan dia nampak aku dan aku pun dah melemparkan senyuman aku yang ala2 jiwa kacau.. tp ikhlas... tp entahlah aku pun heran knp sampai nak elakkan diri... aku rasa aku tak da masalah langsung... tp lantaklah... aku pun banyak benda yg lagi penting nak pikir... itu antara dia dgn ALLAH... aku dah ikhlas senyum nak menegur... masih ramai lagi kekawan aku yg ikhlas nak berkawan ngan aku... aku skrg ni hanya pikirkan hal adik aku je... hal yg ala2 kebudakkan ni dah malas nak pikir...


bersama akak2 ku... kak ima dan kak ana...




oklah...stop melalut yg bukan2... aku dah la tengah runsing lg... tp tu la... aku dah on the way... terus dpt panggilan dri ijah... tanya dah kat mana... bila aku tanya knp? ijah ckp saja je... aku tau sebenarnya ijah tu sunyi...so dlm kul 6.00 ptg aku sampai kat umah ijah... bertemankan PIZZA HATTTTT... tuk bagi ijah mkn... coz dia dah lama tak mkn...
so tu jelah cite aku yg tak berapa nak best sgt... coz aku pun masih takda mood.. semua gambo pun cik tipah yg amik...aku tak amik sekeping pun... bj pun yg aku pakai pun baju ijah, coz aku mmg tak bawa baju kurung..sbb dr awal rasa cam tak nak g.. tu yg warna bju tu kurang sesuai ngan kulit aku yg ala2 tak berapa cerah tu...







nota : hari ni sbrnya aku MC... coz diserang demam + semput + selesema. pg tadi dah g sedut gas seround.... ni masih lg semput... kalu baik mlm ni nak balik terengganu plak... adik peyut bertunang...

No comments: