nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, December 15, 2008

Isshhhh... ada KA????


sebenarnya... aku ni tengah conpius....
kat skrang kat ASTRO RIA ada cita ni..
RONA RONI MAKARONI...
citenya mmg la best...


tp yg aku dok conpius + geram tu...
ada ke org UTARA (kedah, penang, perlis) ckp
cam si AMANi ni...

pelik giler aku dengar...
issshhhhh musykil aku beribu juta kali....
nak pelangkung je muka si AMANI ni...
padahal kalau tak salah aku mak dia ni kan mmg org UTARA...
bkn tak tau kot nak cakap camna...
jgnlah dok OVER plak...



pastu ada ke... dok tak dok ...
p cakap sorang2 kuat kuat plak...
hmmmm mmglah ni satu lakonan...
tp bagi PENGARAH drama ni...
pada pada la skit...
buat malu org kampung je...
rasanya zaman la ni ORANG KAMPUNG pun
advanced PER.....
takler dungu cam 2 dah....

ni ANAK JATI UTARA... rasa nak marah ni...
mana ada org utara ckp cam2...
amboi hai... agak2 la....
ni cam org siam plak aku dengaq...
len kali... bak kata nabil...
LU PIKIR LA DULU.... (aku ubah skit)....
sebelum nak buat cita lawak bodoh ni...



hmmmmm GERAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM TAU DAK...



No comments: