nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 12, 2008



RAYA DI MANA??????


entry ni pun agak dah basi.....
tp tulah... penangan kalau dah bercuti...
semuanya malas....
namanya nak jadi blogger... tp
hampeh.... bila mai mood malas....
rasa nak je baring setiap masa....


kali ni turn RAYA HAJI kena turn
TERENGGANU...KEMASIK
dan aku kan menantu misali...
ttp ikut turn... tak pernah U TURN tau...


aku sefamily balik ari sabtu petang...
takut jem kekononnya...
tp hampeh... jem gak..
cuaca mmg mendung...
tp bila sampai kat KIJAL je .....
hujan selebat lebatnya....


hari AHAD pun dari PAGI sampai PETANG
hujan.... non STOP...
so keedahnya... air pun naik...


bila ditimbang tara...
dan dipersetujui oleh
JEMAAH MENTERI MERTUA aku...
keputusanya...


aku sefamily gerak balik KL hari raya pertama...
takut nnti hujan tak berenti... MAU BANJIR ni..
kang terkandas plak kat KEMASIK....




so geraklah balik aku sefamily dgn perasan
yg belum puas bercuti... dan belum hilang....
sakit badan duk dlm keta....



tp dengan TIBA2... keesokkannya...

tanggal 9.12.2008..... PEYUT...
telah mengeluarkan ayat yg begitu best sekali...


iaitu....

jom.....


kita p .....



tido HOTEL....



huishhhhh best ni...


tp HOTEL yg kami p tido ni sangat dan mmglah jauh giler.....


jom nengok gambo dulu yerk.... cantik... agak2 diMANA yerk?????



cantik kan.... tenang je... perasaan hati..... kalau berdua lebih baik ni...HONEYMOONNNN star



ni plak bilik tempat berehat aku sefamily...








budak berdua ni sekejap je baik... lepas tu tgklah si syasya... aksi membuli telah bermula...



gambar di bawah ni plak aktiviti malam...




gi jejalan tengok kilauan LAMPU MINYAK TANAH...hahaa...







ni plak aktiviti sebelah pagi... MANDI TIME....
















so... kesimpulannya.... best... rilex.... dan enjoy.....

nak tahu dimana tempat persinggahan kami sefamily....


di.....





Palace Beach & Spa Hotel,
Jalan Dulang, MINES Resort City,
43300 Seri Kembangan,
Selangor Darul Ehsan.





hahaa.... jauh kan... rumah aku di KAJANG SELANGOR....




ada makcik yg aku sembang tu siap tanya aku...
datang dari mana???

hehe sambil tersenyum aku jawab...dari KAJANg....
gelak makcik tu... LA dekat je...



tp apa2 pun ttp seronok bercuti....


walupun sebenarnya rumah aku 15 minit je...
nak ke HOTEL ni...




haha.... POYO tak aku dan PEYUT....


tp YANG PALING PENTING... ANAK2 AKU GUMBIRA....

No comments: