nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, April 20, 2009

SAKIT HATI !!!!!!








sejak ari jumaat ari tu lagi... hati aku amatlah membara...


coz broadband CELCOM aku tidak boleh guna...


huhuhhhhh.... nak kata kena BAR dah bayar...



tp bila aku on je... dok kuar NO NETWORK...








hmmmmm musykil2..... aku tanya jiran aku NANA...
ok je katanya broadband celcom dia... so no sebab lah line tak ok


kat kawasan umah aku tu... sebelum tu ok je aku guna...


dok tak dok minggu ni buat hal plak...




so.... hati aku amatlah geram gilerrrrrrrrrrrrrr....


nnt lunch hour nak gi Celcom tanya apa sal.....




so..... malas lah nak menaip lagi..


coz ni kan waktu opis.... kang kena tangkap plak... sapa susah... aku gak...


aku curi2 naip coz BOS aku... sedang ada majlis rasmi...


sekejap jelah....





so..... mgkn xda entry baru... kalu bband aku masih tak ok...



nota AKU : tp kalu pree2 apa salahnya kan... hehehhee...

3 comments:

pinkiss said...

akhirnya.. aku 1st!

nn said...

ala...
kalo tengah free n xde keje..
apa salahnya update blog kejap...
kan..kan..
sekurang2 kita ada kat tmpt duduk kita...kalo bos cari pun, senang...
update blog lebih dari ngulor/lepak ke tempat lain...muahahaha

EraNaZeErA.. said...

to KAK PINKISS >

hehehe....


to NN >

mmg betul pun.. ttp kekadang ni umat manusia bknnya bleh pikir cam kita... asyik nak mendengkikan diri je... walupun bos takder... ttp nak mengata... tu yg malas tu..

tp aku ttp jugak buat... jji keja dah beres... lalalala... daripada mengumpat baik berblog... i setuju tu...hehehe