nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, May 29, 2009






KAWAN, KAWAN BAIK,



SAHABAT ATAU SAHABAT BAIK....



just to kongsi dengan korang suma.... aku dpt ni dari adik aku DEEJA @MAMAZULAIKHA...


aku rasa menarik sangat untuk kita semua yang sentiasa mempunyai kawan, kawan baik,


sahabat atau sahabat baik....



























nota AKU : tak kira kawan baik, kawan, sahabat atau sahabat baik.... perhubungan itu sebenarnya adalah sesuatu yang indah..... jika kita pandai menjaganya...



  • so.... kepada kamu yg suka sgt bersangka buruk tentang setiap entry aku yang berkisar kawan... tolonglah buang perasan kamu itu... aku tidak ada niat untuk menujukan kepada sesiapa pun... walaupun kamu...


2 comments:

danishahumaira said...

betul tu era, memang indah jika kita pandai jaga hubungan, biarkan la orang yang porak perandakan persahabatan itu, org yg mcmtu rugi hidupnya

EraNaZeErA.. said...

to DANISHAHUMAIRA >

ya sokong 100%... hehehe...