nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, July 19, 2009

BUAT HABIS.... BUAT HABIS....

semalam... dah 2 adunan aku wat biskut samperit... maknanya... dpt dlm 200 biji lebih2 gitu... tp yg bestnya.... ... pagi ni aku tengok... satu bekas penuh dah abis licin... dan yg satu bekas lagi... tinggal suku je... huhhhhhh......


penatnya... kalu camni... bila tahun ler...nak siap biskut aku tu... ada member aku nak... kat putrajaya... katanya kekawan opis dia nak rasa...dulu... pastu ada gak member yg nak makan skrg.... hmmmm... jawabnya malam ni aku kena wat time anak2 aku tido... baru selamat biskut aku.... hehee


so... kesimpulannya.... sah2 biskut aku sedap... kalu tak takkan licin....(wah tetiba tervangga jap).....





nota AKU : lega yg teramat2...... bila apa yg aku sangkakan semuanya sudah terjawab...... ALLAH swt MAHA ADIL..... satu hari nanti..... ....... pasti sedar ....:D


No comments: