nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, August 29, 2009




KAMPUNG BERJAYA....... :D




wah... skrg aku tengah bersiaran dari rumah mak aku...

Kampung Berjaya, Alor Setar KEDAH...... eeeeee.... akhirnya...

Alhamdullillah.... aku sekuarga selamat sampai....

bertolak dari Bangi around kul 10.30 mlm..... (hehehe... Nur Kasih punya pasal)....

sampai umah mak aku aku... dlm kul 3.30am.... tu pun ada rehat jap....

pastu sampai Tol Juru.... my turn plak... tuk drive... peyut dah kemengatukan....

anak2... mmg dah layan mimpi dari masuk Tol Jalan Duta lagi... so... senang la skit...

aman je bawa keta.....

Jalan... tak jem sangat... tp hujan... so nak pecut agak membatas.... coz hujan...


angin kedepan... udah ler mata aku ni kureng skit... walaupun dah pakai speck...


tp... apa2pun... selamat juga sampai....

skrg tengah lending2... lepas dah penat mengemas rumah..n mengemop lantai...


maklumlah balik sesekali... kenalah rajin skit..... hehehe....


Hari.. ni... berbuka mcm best je.. coz aku dah request suh mak aku masak KELADI ASAM PEDAS+isi ikan..... fuhhhh... sedap gila... tak sabar plak....


tp tak cukup korum plak kali ni.. coz Ijah n Naufal tak balik.. hanya ada kakak n adik bongsu aku je...... kureng meriah jadinya.... hmmmmmmmm bilalah dpt berkumpul pulak....


so..... nnti kalu berkesempatan akan ku letakkan gambar KELADI ASAM PEDAS itu... slurrpppppp....













nota AKU : biskut samperit ... non ada aku bawa balik... coz aku tak sempat buat.... dek kerna asyik sakit kepala... huhhhhhhhhhhhhhhhhhh...... matilah kawan aku marah nanti.... :d

No comments: