nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, September 22, 2009


2 HARI RAYA DAH BERLALU....


sekejap ja raya kedua dah berlalu.... dah raya ketiga.... semalam... aku n family mertua g beraya ke Dungun... n Kijal je... petang balik lepak rumah plak... mlm kitarang reramai dok menikmati hujan yg turun dengan selebat-lebatnya.....

mlm.... bapa mertua aku.. tengah dok layan konsert jamal abdillah... so... aku kureng skit... sib baik bawa balik lappy... blehlah... menjengah2 blog kekawan... (walaupun mmg tak ramai yg berupdate... almaklumlah raya...hehehe)...


hari ni... Raya ketiga dah........ petang ni... agenda.... nak buat BESDAY PARTI tuk orked... coz aritu... besday dia jatuh time bulan posa...(13.9.) kan... so... alang2 masih dalam bulan 9... leh ler sambut lagi.. hehehe... menu... aku wat LAKSA KEDAH... biasalah... tu ja yg aku pakar.... hehehe...


Orked yg suka sgt bila bergambo....


besok raya keempat... plan nak gi ke MARANG plak... nak lawat mak , mak mertua aku.... huhhhh... dan seterusnya raya kelima... bapak mertua aku dah janji ngan Orked nak bawa mandi pantai... (kalu tak hujan ler)....


aku akan balik KL ari jumaat..... coz... ari sabtu n ahad dapat ler rehat2... basuh2 apa yg patutkan....


syasya yg susah sgt nak bergambo... satu pun takde gambo dorang berdua... hisshhhh... susah benor....


nota AKU : huhhhhhh hati masih rindu kat kampung n mak bapak aku.....huhuhuhhhhhh









1 comment:

l i n a said...

tantiknye dorang pakai kebaya sedondon nih..