nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, September 17, 2009



MARATON TAK HENGAT .!!!!!!


mmg...aku cam bengong pagi ni.... ngantuk gila babas... n kepala rasa berat giler....


sbbnya... semalam baru aku tido... start ari SELASA malam.. dari 9.00 mlm sampai kul 6.00 pagi RABU aku wat tempahan sekut aku.... dah settle kemas2... dlm kul 7.00pg (rabu) hantar anak gi umah mak ngasuh plak.... balik umah jemur baju... (opppsss aku cuti sbenarnya)... kedebuk kedabak dlm kul 9.30pg.... berdezup kuar ngan member aku g JALAN TAR dulu....


pusing2 belek2..tawar2... dlm kul 12.30 tgh... berdezup plak ke Midv... shopping time... hehehe.... aku nak shopping baju raya anak2..... n hantar sekut yg ditempah.....



masuk Midv... mata dah jadi BESAR GILER... tengok harga SALESSSSSSS.... wah... ni takleh jadi ni... hehehe.... mmg rambang mata....


pusing pi mai pi mai.... penuhlah satu bakul baju anak2... tp sumanya yg mmg ada SALESsss ler... xder sales.... no beli beli....(ohhh... baju anak disponsor oleh PEYUT....) bajet aku 2 anak dlm lima ratus... tercapai.... hehehe....


so.. dah penat kaki mau tercabut.... dlm kul 3.30 pm berdezup plak ke BANK NEGARA... mau jumpa sama CIK TIPAH n KAK WOS.... jumpa cik tipah amik duit raya... coz aku minta dia tukarkan... jumpa KAK WOS sbb aku nak amik tandatangan akak sorang tu.. dia kan PEMES seantero... coz berpusu2 org nak masuk blog dia... heheh.. kan KAK WOS......


oh aku tipu bab apa nak jumpa kak wos... sbnrnya aku nak hantar SEKUT yg ditempah oleh kak WOS... hehe... kalu dah jumpa cik tipah n kak wos.. memang akan termelekat jap kat situ.... dah gosipan kejap... akhirnya...


berdezuppppplah aku balik umah plak.... sampai ngam2 dalam kul 5.00 pm... gi amik anak.. n balik umah... masak nasi.. n sesi rehatkan kaki plak...


lepas ja.. berbuka n buat dan kemas apa yang patut..... aku sambung wat SEKUT lagi... tp ku sangkakan badan ini n mata akan bertahan.. tp salah.. aku mmg rasa LEMAH sgt.. dan kesudahannya aku hanya dpt siap satu adunan ja (1 bekas) dan sekut yg tengah dibakar aku tutup suiz oven.. dan terus membuta dari kul 10.00 pm sampai kul 5.00 pagi... huhhhhhhh tak siap lagi la SEKUT aku....


mmg... maraton giler hidup aku semalam kan.. tak tido langsung n gi shopping lagi.. hehehe.. biasalah bab shopping... terus jadi segar... so bab anak2 dah settle..... lega selega leganya....
orked aku beli t-shirt dlm 5lai, 2 seluar jeans.... syasya pun sama.. cuma terlebih suar aje.....








nota AKU :..... sib baik xde BONUS... kalu tak mau semalam shopping tak HENGAT dunia punya... hehehe... mmg ada hikmah tak dapat bonus....



3 comments:

pinkiss said...

gila tul la ko ni. tak tido. kalau aku.. tombang dah.

tapi, kalau soping.. 7 hari 7 malam tak tido pun no problem kot.

EraNaZeErA.. said...

heheh... mmg gila jap.. gila sbb sekut tak siap.. waaaaaa.... dan yg best skali... gila shopping....

kalu dah 7 hari 7 malam tu.. conpem kena bawak duit berpuluh riban... hehehe

Xyra said...

kak...if akak tak berkesempatan nak hantar kueh kat saya esok...pas raya pon takpe...sebab nak makan sendiri je. sian akak terkejar2 kan