nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, October 15, 2009



FUHH FUHH FUHH.... akhirnya...
dup dap dup dap... dah berhenti....




penat... wehh.... ari ni... jantung rasa nak berhenti seketika...

tp... lepas tu... bila lepas... baru rasa.... dunia aku yg punya....

hahahaa..... aku gumbira.... tp... jawapannya... tunggguuuuuuuu....

kalau ada rezeki... ada ler... kalau takder.... bukan rezeki aku namanya....

yg pasti... aku dah mencuba....


tak gitu...??????????????????????








nota AKU : lepas kes tadi.. aku amatlah lapar.... tak pernah2 habis makan nasi sepinggan penuh.... tp tadi licin giler..... mmg lapo tahap GABAN....hehehe :D





3 comments:

KM said...

Nk naik pangkat ke gaji pa hehehe....

pinkiss said...

adoi.. ko ni saspen la..

EraNaZeErA.. said...

to KM >

hmmmmmmmmmm.......


to kak PINKISS >

hehehe.. saje ja nak bgi saspen... akan diberitahu kelak... tungguuuuuuuu ... cam ler ada yg nak tau kan......