nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, November 22, 2009


DIA DAH PANDAI...


akhirnya.. dah tak payah nak dipegang2 kalau nak main benda alah ni...
dulu... rasa cam leceh kalau nak bawa dak syasya ni... ke sini... sbb aku amatlah
malas nak pegang2 coz bebudak ramai yg nak main... so amatlah leceh kalu aku
nak kena pegang2...
tp... ari minggu bebaru ni... aku bawa kakak n syasya g alamanda...
semata2 bawa ke sini je... sebelah parkson ada playground.. so
lepas ja bebudak ni... happylah...
bukannya apa... kan bila petang je... asyik hujan.... so nak bagi hilang kebosanan
bebudak ni.. aku pun sanggup drive ke alamanda... semata2 nak bagi dorang happy
main kat sini...



dak syasya yg dah pandai main ... tak perlu pegang2



tp bila suh bergambo nilah aksi yg suka dia muka... geram tul....
nota AKU :............... Orked demam plak... panas dalam 38.5 ... dah demam otamatik sifat manja muncul... skit2 nangis... huhhhhh pening nak layan... sambil urut dada.... gitu...

2 comments:

alladiin said...

aksi yg dia suka buat tu mmg cun.. waktu ni je awk boleh jumpa aksi cam tu..sok bila dia dah besar, sure awk rindu dgn aksi mcm tu..

EraNaZeErA.. said...

to ALLADIiN >

oooo... mcm tu yerk... hikhiks