nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, May 20, 2010

REZEKI DATANG LAGI :D

wah wah.... tetiba ada lagi.. entry nihh.... rajin tahap gaban ni...

cam YO YO O je kan...


bukannya apa.... hari ni.. keja aku dah settle... last skali.. tadi baru menyetelkan KPI individu...
dan YANG PALING UTAMA skalikkk bos pun enggak ada... ada mesyuarat gitu...

so... bulihlah....... aku gunapakai konsep.. merehatkan minda... wah....
ok.. berbalik tajuk entry kat atas sinun.... aku just... nak mengongsi rezeki yg budak berdua tu dapat......... dan tempiasnya aku pun dapat gak....




so... budak berdua tu.. dapat baju... dari Untie suzie.... yg baru balik dari menjelajah terengganu, kelantan dan cameron.... ooooo berjalan sakan yerk..... sib baik anak tak sekolah lagi.. hehe..



so... seperti biasa... dan disebabkan kawan aku ni pun tau.. peberet budak berdua tu... so dibelinya... baju yg berkaler PINK... hehee



cantik... TQ my prenzzz......










dress tuk dak syasya... t-shirt lengan panjang tu.. tuk dak Orked...
so cantik... n simple....









dan ni plak tuk aku..... :)




so.. kawanku... toche bebanyak... yerk.... sebab bagi baju kat anak2 aku...














nota AKU : REZEKI JANGAN DITOLAK... MUSUH JANGAN DICARI..... baru hidup tak dibelenggu misteri.... :) gitulah konsepnya.... :D

1 comment:

Ms Pearl said...

lovely! - i suka pink gak hihihihihi

OH yes Hello selamat berkenalan

xoxo - Ms Pearl