nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, June 16, 2010

OH… MASIH ADA REZEKI

 

entry di pagi2 hari…….

hehe.. kebetulan hari ni… 6.30pagi aku dah settle siapkan diri sendiri,

anak2 dan juga dapur rumah aku… maknanya.. udah kasi kemas dong.. hehee..

so… malas  nak kuar awal2 sbb jalan adalah tidak jem waktu cuti sekolah ni..

so… kasi on lappy jap…

oh… ya berbalilk tajuk nun di atas sana tu…

sbnrnya…. tak kusangka…. rupanya … rejeki mau dpt adiah sempena

besday ku..tetap adaaaaaaaa… hehe…

alhamdulillah….. impian menjadi nyata…… sbb dah lama mengimpikan

benda alah tu.. hehee…

tapi… tidak ada gambar… sbb aku takut.. kang ada ketersalah tafsiran yg

membawa kepada keriakKAN…..

apa pun…. aku amatlah GUMBIRA……. sbb dapat hadiah besday itu..

dari siapa lagi kan….

ok tu ja… daaaaaaaaaaaaaa…

 

30821_1481872175584_1497234764_1230601_418585_n

 

 

gambar… QASEH ZULAIQHA yang terbaru…. dah beransur sihat…

sekarang..cuma dah kurang bam bam… sejak demam lebih 2 minggu

baru2 ni….

takper… nanti bagi bam bam balik.. hehee…

 

 

 

nota AKU :…….. selagi kita mempunyai niat yg ikhlas selagi itu rezeki ttp ada….

7 comments:

nn said...

tuhla dia...
tujuan kita post kat blog nih, bukan nak menunjuk tapi sekadar nak berkongsi saje...
sabo jerlah yek..

Elyn Sani said...

hamboiii pagi betui ni ... dah bfast??

EraNaZeErA.. said...

to NN >

hati manusia lain2 kan.. kekadang dah jadi serba salah nak cerita apa apa kat blog.. takut org ingat kita nak riak.. walhal... just nak sharekan.. so.. skrg amik pendekatan.. biarlah skit2 je.. heehhehe...

to ELYN >

hehe.. kebetulan..siap awal.. leh la cuci mata kat blog dulu...

belum g.. bfast.. wajib dalam kul 9pagi ke atas.. baru perut boleh terima.. :D

imanamani said...

heheh.... hadiah apa ye....

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

ishhh malu i nak kasi tahu....

aku rasa ko tahu idaman aku apa kan.. kat FB tu..aku penah letak.. so.. cuba teka... APA DIA

imanamani said...

handphone lagik ke ???

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

ngeh ngeh ngeh..... sejuta kali... hehehe.. :D