nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, August 15, 2010

10 TAHUN !!!!!!!!!!!!!

 

 

15 OGOS 2000 – 15 OGOS 2010 = 10 TAHUN = 7 BOS = 1 UNIT

10_years1

WOW!!!! sedar tak sedar… sekejap ja masa berlalu kan…

dan… tak sangka plak.. aku.. dah 10 tahun aku berkhidmat…

kat opis aku ni….

dan… mmg banyak pengalaman yang aku dapat selama 10 tahun aku

berkhidmat…dah 7 bos aku penah kerja.. dan 7 org bos… mempunyai… kelainan

dalam mentadbir unit aku…. dan dalam 7 bos.. 4 bos adalah yang

terbaikkkkkkkkkkkkk  pernah aku kerja…

 

 

nota AKU :…… alangkah bestnya kalau 2 daripada 4 bos aku.. tu.. jadi bos kat unit aku balik…. tapi mmg mustahil pun.. sbb dorang dah jawatan lagi tinggi………….

5 comments:

MY HEART said...

Kak era,

Happy 10th year.. :)

EraNaZeErA.. said...

to MY HEART >

tq dear.. :D

NISREEFA said...

tahniah era.. moga terus suksess

imanamani said...

semoga akan terus berkhidmat dengan cemerlang dan jayanya...heheheh

EraNaZeErA.. said...

to NISREEFA>

toche akak... moga kita semua PA2.. suksess dimata dunia..wah... hehee

to IMANAMANI >

thanks my frens....