nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, September 28, 2010

BERPINAU MATA!!!!




aduhhhhhh..... setelah 20 hari tak masuk opis...
hari ni... sekali bukak emel... nah amik ko....
merah menyala2... emel yg belum dibukak... beratus...
ada yg penting ada jugak yg tak penting2... hehe..
yang tak penting2 tu biasalah.... kekawan....


dan yang penting2 sumanya.... meeting2 yg bos kena attend...
kursus la, jamuan la.... tp... rasanya.... bos aku mcm dah update sendiri gak...
sbb nengok calender online dia cm ada yg dah diisi..... tapi tak sumalah.. sian dia...


so... ni... aku baru ja habis.... dan smpt la rehat ja...
mengecek emel... dan mengUPDATE calender bos......
banyak nau... benda yg kena update...
dan smpt tu update blog.. hehee... sbb bos enggak ada....
minggu ni... full jadual bos ngan meeting and ada course antarabangsa....
hehee...... tp.... ttp dia masuk opis gak..... cuma leh la curi2 jap...


tp sib baik... gak aku nengok tray fail aku kosong... maknanya....
ada org yg gantikan aku... dah settle kan bab2 tu....
kena banje dorang ni....

dan yg paling terharunya.... Penolong Pengarah tmpt aku ni...
pulak yg banyak siapkan... surat2 dan kad2 jemputan yg mmg tugas aku...
huhhhhhh.... terharunya..... tak plak dia suh org lain....
hmmmmmmmmm... ni lagilah... kena kasi belanjer besar ni....
yelah... PP yg tolong buat keja PA.... tak ke besar hati gitu.....



so.... mata aku... mmg dah berpinau2.... dan mula badan dah rasa
tak sedap... sbb kesejukkan yg melampau......
mata dah mula rasa berair..... dan hidung dah tersumbat..... huhhhhh
bos suruh rehat or amik mc lgi.... tapi.... tengoklah...


rasa cam tak sampai hati plak.... sbb... nanti compem2 calender bos aku
akan haru biru lagi... maknanya... banyak benda yg tak berupdate.....


so.... apa2pun.... tengahari ni.. nak gi WARTA jap... nak cari anak tudung
kat dak Orked..... dah seminggu dia request nak anak tudung...... sian plak....
larat tak larat pun.. demi anak kan.... ceh.. padahal... hehee....






nota AKU :........ sib baik ikan GAPI aku selamat... dan masih bernyawa...... dan berenang dengan jayanya.... bkn dengan nyawa2 ikan... hehee.... lega.... dan sekali lagi... Penolong Pengarah aku tu yang dok bagi makan... huhhhh... sungguh terharu aku....

2 comments:

imanamani said...

pehhhhhhhhh PP tolong settle..siap bagi ikan makan lak tu....memang kena belanja besarrrrrrrr punyerrrrrrr

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

tu la... mmg kena banjer tu... sbb sanggup buat keja PA... terharu sungguh....