nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, October 31, 2010

GIGITAN MANJA..:D

 

kejadian.. malam jumaat baru2 ni…

tiba2… dalam kul 11.30 mlm lebih kuranglah…

tup tup… dengar syasya nangis.. pastu… datang kat aku…

ckp mulut dia.. jadi besar….

tgk2.. mmg dah besar pun…

rasa aku.. cam kena gigit semut kot…

demah ngan ais batu… baru… dak syasya boleh tido….

see… bengkak kan… sian plak nengok mulut dak syasya….

tp besoknya… dah surut dah…

Photo0794

 

Photo0793

 

dah.. rupa apa pun tak tau….

 

 

nota AKU ;……. sian….. sadis…..

4 comments:

MY HEART said...

Cepat2 sembuh ye syasya.. cekcis apa bibir camtu :)

imanamani said...

ala...cian syasya..tak pasal bengkak bibir...

EraNaZeErA.. said...

to MY HEART >

mcm angelina jolie gitu.. hehee


to IMANAMANI >

tp elok gak.. sbb aku ckp.. sbb suka makan aiskrim ngan coklat.. tu yg semut dtg gigit tu.. terus dah takut nak makan.. suka2...

imanamani said...

wahahaahah.... tak moh makan sekrim dah..kekekekek.... bagus gak tu...