nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, October 24, 2010

MENYEBEY LEMARI BESAU…

 

disebabkan… baju bertambah2.. smpi dah tak muat… mau tampung baju yang ada…

so…kata sepakat… diputuskan… nak cari lemari yang besau skit…..

mula2.. dah tanya jacky kontraktor.. mau buat… wardrobes… L shape… ukur2.. kira2… si jacky kata.. dalam rm6ribu… fuhhhhh.. terus peluh mencurah2… mak aihhhh mahalnya….

18%20Master%20bedroom%20Wardrobe%20DSC00028

lebih kurang camnilah.. yang aku nak… sampai atas terus…. tp L shape…

tp…. mmg patut pun.. sbb aku mau buat.. sampai atas… maksudnya.. terus kena siling…. dan bentuk L.. hmmmm… so… suruh si jacky tunggu dulu… mau sebey… kat kedai perabot dulu…

 

so.. tadi pusing2 dalam 3 kedai perabot… dptlah….jumpa dan mmg berkenan satu lemari ni..besau…. cuma bkn L shape lah.. tp dah mmg mcm yg aku nak…

reger dalam rm2950…. fuhhhh boleh tahan gak…..

Photo0716

nilah…lemari yang aku dan peyut berkenan tu…. besau mmg besau… 

 

so.. skrg ni… tgh… memikir2… mau buat yg L shape ka… atau beli yg kat kedai perabot… kalau nak yg L shape.. kenalah tunggu kaya skit lagi… sbb skrg ni belum kaya… hahaa…..

kalau nak beli yang kat kedai perabot tu.. insyaallah… lepas la lagi… so….  seminggu ni..adalah masa tuk berpikir2….

Photo0717Photo0718

budak dorang.. yg tak kira tmpt… nak melasak je… kerja nya…. boleh naik hantu….

nota AKU :……… kalau ikut hati.. mau ja rembat.. tapi kena sabar… dan pikir betul2.. dulu…..

 

No comments: