nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, October 12, 2010

TERJAH… WAYANG.. 2 HARI BERTURUT2…

 

al kisahnya… hari minggu baru2.. ni.. aku dengan jayanya.. dapat berdating ala2 pasangan bercinta gitu.. dengan laki aku.. si peyut…. walaupun dah 8thn.. tp sesekali.. kenalah.. luang masa berdua2an gitu. barulah….. tak boring …. rasa cam bercinta cintun gitu.. jalan berpimpin tangan.. hahaa… tetiba cam poyo plak aku ni…. tapi itulah yang selalu aku dpt nasihat… supaya… sentiasa… buat mcm pasangan bercinta…. luangkan masa ngan suami sesekali….

kebetulan… adik ipar aku… ada… so dpatlah merendekkkkkkkk berdua ngan peyut…. tp.. idaklah.. merendekkkkk mana pun…..

sbb siangnya… biasalah laki den keroja….. so.. malam ja.. yg ada peluang nak merendekkkkkkkkkk.. hehe….

so… sabtu… kitarang… merendekkkkkkk nengok Jangan Pandang Belakang Congkak 2… show….. tengah malam.. dalam kul 11.45pm….port biasa.. JJ Cheras selatan…

oklah… cerita ni.. tp rasanya.. best lagi yg pertama…. tp.. ttp lawak.. cuma aku kurang gemar si Mazlan.. sbb cakap cam menjerit2… bingit ja dengaq…. tu yg buat tak best tu.. yg lain semua ok…. tambah2… kuman…

so… sapa2 yg lum nengok… aku suggest gi lah terjah tengok… tak rugi…

5008478018_aa012a78eb_z

ahad plak… malam gak aku merendekkkk skali lagi ngan peyut…. kali ni.. kitarang nengok cita MAGIKA…..

magika

yg ni.. aku suka…. mmg best…. tp kalau sapa yg tak minat cita yg diselang seli ngan lagu2… mungkin akan boring.. tp bagi aku plak..mmg best… lagu2 dalam filem ni pun suma2 best best…. lakonan ziana zin jadi NENEK KEBAYAN pun meletop2…. best…. dan yang bestnya.. filem ni.. pelakon2 adalah yang top top gitu….

maya karin jadi mcm puteri2 bunian

pak nil jadi pak pandir, raja azura-mak andeh, vanida – mahsuri, ziana zin – nenek kebayan, ning baizura – puteri gunung ledang, mawi – badang, nabil – orang minyak, sharifah aleeya n amani – bawang putih bawah merah, m.nasir jadi naga kat tasik cini.. dan byk lagilah.. pelakon2 lain..sumanya… best best …

dan boleh dikatakan.. semua pelakon adalah mantopppppppp…. dan mmg tabik springakat EDRY KRU dan KRU gak.. sbb…boleh bikin filem kayak gini…. terhibur…. dan tak boring…..

 

nota AKU :……. minggu ni.. nak bawa dak orked plak nengok cita MAGIKA ni…. sbb.. mmg patut bagi budak2 nengok.. pengajaran.. jangan keluar or main time2 maqrib… tak elok…

1 comment:

Beautyfull_Maria said...

Magika mmg best kan kak :) smpai dua kali g tgk..Tp JPBC 2 tu blum ada kesempatan lagi...