nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, November 22, 2010

5 PAGI PUNYA KES!!


disebabkan... tido tak lena... pastu.. bila dah tido agak2 lena...
aku.. bleh plak termimpi...dok ubah suai lagi.. perabot kat rumah..
haihhhh.... mmg agak ting tong gak aku nih...
benda kecik pun dah termimpi2....

ni belum... benda yg kebabommmmm lagi...... hehee



so... kebetulan dah mmg jam bunyi kul 5.00 pg... bunyi ja...
terus berdezupp bangun... turun bawah.... dan dan tu gak aku alih sendiri lemari display...
yang dari semalam lagi aku rasa kureng sesuai diletak kat sudut tu..

so... aku kasi ubah... tmpt lain plak.. hehee....
gila tak aku.. kul 5.00 pagi... ubah lemari sorang2....







ni.. adalah petang semalam punya susunan... lemari tu.. aku letak hujung kat sliding door...





ni plak.. susunan terkini.... susuna di JAM 5 PAGI... heheee









bila dah susun mcm nih... baru la.. aku rasa cam ok gak... tp masih ada lagi yg kureng... mgkn cermin besar tu kena ubah tak tmpt lain plak... so... tunggu mimpi seterusnya plak..hehe...














nota AKU :........ puaskan diri.... :D




No comments: