nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, December 4, 2010

BILA DAH MENDUNG…

 

bila hari minggu cuaca dari pagi sampai ke petang pun asyik mendung ja…

so… otomatik… semua benda yg plan pun dah bertukar……

dari plan mau basuh baju yg ada dalam 2 bakul pun dah jadi malas… sbb bila dah basuh… sah sah kena jemur… tp kalau jemur tanpa cahaya matahari… rasa tak best gitu…

cewahhhh.. sbenarnya… malas.. hehee…

pastu… otomatik rasa nak lending ja…. malas serba malas... hehe.. baju yg basuh minggu lepas pun ada dlm 2 bakul gak.. belum berlipat… camno.. tu….

nilah.. awatlah… cuaca bleh mendung plak hari2 minggu nih… abis mood rajin aku… hehee….

hari nih…  orked request lagi nak makan ayam masak kuning…. tu yg dia panggil lah.. sebenarnya… ayam masak lemak cili padi… minggu lepas pun dah masak yg tu… .tp mmg dak orked suka benor… minggu lepas masa masak ayam masak kuning tu… rasanya… 4 kali dak orked makan nasi….. hehee…

so… disebabkan amatlah senang nak masak menu tu.. so kasi jalan je… … pastu.. kasi goreng ikan 3 ekor… buat ikan sambal 3 ekor.. dan yg paling best… aku buat sayur peberet aku.. kacang botol goreng pedas+pedal+ati… fuhhhhhhhhhhhhh… terangkat…. tp aku tak makan ngan nasi… aku ratah ja…. (on diet nih)….

hmmmmmmmmmmmm…. tu jalah… aktiviti tuk hari nih… nih.. pun mata dah rasa layu dah… sbb cuaca masih mendung.. dan sejukkkkkkkkkkkkkkkkk ja….. best kalau layan tidooooooooooooooo… hehe….

DSC01974

budak yg suka ayam masak kuning.. :D

 

nota AKU :……….. kalau rajin.. mau ke alamanda.. mau makan yemee sizzling… kalau rajinlah…………………..

No comments: