nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, December 13, 2010

TERJEBAK SIOTTTT!!!



aduhh.. aku sudah fening....

sebab aku sudah terjebak dalam kancah permainan yg boleh mendatangkan...kelekaan yg amat sangat....

al kisahnya.. dulu aku mmg tak pernah ACCEPT sesapa yg dok request game2 kat FB nih...tp ntah.. sbb aku dah keboringan sgt.. masa jumaat malam hari tu...kot...

bila nengok.. sepupu aku + anak2 dia skali...asyiklah dok suh jadi jiran dia kat CITYVILLE..

skali.. tangan ni.. ter ter ter ter.... tekan accept.. saja ja mau nengok .... apa kejadahnya... game nih...



nilah game yg dah buat aku bagaikan gila bayang.... poyo kan...


skali ko... ha.. aku mmg betul2 terjebak...hahahaa... tp aku idaklah tau benor mau main mcm mana... main hentam kormo ja..... tp hentam2 kormo pun.. dah sampai level 7... hehee...

syiokkkkkkkk pulak dok bina rumah la.. apartment la... bangunan2.. la, kedai roti, kedai bunga.. dan segala mak nenek yg ada dlm tu.... pastu bleh kutip2 sewa la.. p tolong jiran kutip sewa pun bleh.. bleh dpt coins lebih dgn energy sama... kira konsep tolong dan kumpul...hehee

hahahaa... sampaikan... dah nak tido pun aku dok tingat.. mcm mana.. nak cari cash.. nak bina sekolah dengan balai polis... haha.. gila kan..... kan kan...



mcm nilah.. game tu.. tp ni bukan tanah aku.. ni org len punya.. amik kat google....


aku baru ada 5 rumah teres, 1 apartment, pejabat pos, city hall, kedai roti, kedai bunga, kedai menan, pastu ada tanam carrot skit..hehee.... tu yg jadi bertambah best tu..hee...

so... perlukah aku meneruskan permainan itu.??? atau buat dekkkkkkkkkkk ja.....

tp.. bolehkah aku buat dekkkkkkkkkkkkkkkk ja? hehee...


wait and see balik rumah karang.... sbb tv sah2 dikongker oleh budak dorang tu... nak main kejar2 ngan laki.. laki compem2 kejar... so.. apa lagi yg boleh buat... ngadap laptop jalah...





nota AKU :.... penangan game kat FB ni.. kekadang boleh merosakan keharmonian sesebuah keluarga nih..... bahaya bahaya bahaya......


7 comments:

imanamani said...

serius..tekejut tengok tetiba era ada main game ni..waaahahahahah

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

tu la pasai.. aku sendiri pun terkejut beruk mcm mana aku bleh terjebak.... nak berenti mcm dah susah.. aduhhhhhh.... aku perlu satu lagi jiran.. apa kata ko joint jadi jiran aku...hehee smpt lagi tu..

imanamani said...

weh..rasa macam dah dah accept dah ..wakakakakaka

MY HEART said...

wah.. ada hobi baru ek kak era?

Unknown said...

tersinggah kat sini.. nampak cityville..hihi.. meh add saya.. saya da level 20.. ahaks... mmg leka game ni

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

wokehhh.. nnti kita main.. hehe


to MY HEART >

haha.. hobi tak sengaja nih.. tp hobi yg boleh mendatangkan marabahaya.. hehee


to ADRIEA >

wah wahhhhhh level 20... terer tu.. mesti dah byk bangunan yg dah bina ni.. kan mmg leka.. seleka2nya... hehee

tigrismalaya said...

setuju...kelekaan terhadap game2 tenet mungkin membawa marabahaya..

dulu sy taksub nau ngan cooking dash sampai beli kat tenet..dah abis 50 stages so jarang2 dah nak ulang main skrg..

my hubby plak skrg dok gle poker kt fb..adoiyaiyaaiiyaii