nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 10, 2010

UDAH BEREH… PART 1…

 

hari nih.. balik2 kerja… terus jadi..

wah wah wah wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…. bkn aku ja.. anak2 pun..

sbb… peyut udah berehsin…. ertikata udah siap…pasang bodykit MYVI SE

kat kereta aku…. suka2…. so.. tinggal mau hantar cat sahaja….

mula2 peyut kata besok.. skali… terus peyut ckp.. ptg nih jgk akan dihantar cat…

sbb dia sendiri udah tidak kesabaran mau nengok keTRANSFORMASIan kereta MYVI aku…. aku jgn ckplah.. lagi la ketidaksabaran… hee

so minggu dpn baru siap.. jadinya.. kenalah aku bawa kereta evo peyut pegi keja…. dan yg paling suka dak syasyalah.. mmg suka benor naik keta peyut..hehe…

10122010619

tukar bumper dengan bonet skali.. ke SE…

10122010620

bumper belakang plak…hehe

10122010621

taraaaa… udah siap…

10122010622 

belakang…

Photo1111

skirting..pun pasang jugak..sukerrrrrrrrr…

Photo1112

spoiler pun tak ketinggalan ditukar ke SE jugak…

Photo1099

dan.. kalau nak tau.. semua ni.. tukang POMEN adalah boypren aku… PEYUT….

peyut nih.. bab2 kereta serah la kat dia.. mmg dia minat… and rasanya… tak perlu aku risau.. kalau apa2 mesti dialah penyelamatnya..hehee….

dan.. bab cat adalah tanggungan aku sendiri.. tp yg selebihnya dan mmg lebih dari reger cat aku..adalah disponsor oleh peyut…

toche cayang..(wah terus cayang tuh.. ) tp mestilah sayang kan dah nama pun laki sendiri..hehe… so… en peyut… jasamu ku kenang sampai bila2… i lap u lah…

 

nota AKU :……… berdebar2 mau lihat hasil lepas di cat plak…

No comments: