nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 29, 2011

BALIK KAMPuNG Terkezut TErkezat

Plan patutnya hari rabu ni baru blk kedah. Tp smlm dpt call dr mak aku ckp yg ayah aku kurang sihat dan nmpk agak lain sgt.

So x sdp hati terus aku ajak ijah blk. Aku blk dgn anak2 dan adik2 aku. Peyut xblk sbb besok dah aku nnak blk kl, pas2 rabu baru blk kedah lagi dgn peyut plak.

Ni sbb aku nak tgk ayah aku mcm mana. Risau selagi xblk.


Drive sorang dr bangi ke kedah. Mengantuk gila babas smp terlelap 3 jam kat gurun. Hehee padahal dkt dah nak smpi.

Tp xpa yg penting suma selamat.









Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: