nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, January 4, 2011

MOOD NAK P KERJA TAK MAI…HUHUHHHH

 

aduhhh.. nilah penangan kalau dah cuti lelama…

kiranya…aku start cuti dari hari rabu last week sampailah hari nih….

dikira2 …. 7 hari aku dok rumah….

woooooo best plak rasanya.. dok rumah nih…..

jadi house wife…pun mcm menyeronokan.. tp tak taulah… awal2 ja.. bila dah jadi fully HW nih.. mesti terasa boring nak kerja plak kan… biasalah maknosia…hehee

aku sejak dok rumah nih.. baju dalam bakul kat dapur..kosong ja..kiranya.. hari2 ada ja aku basuh baju..kalau tak.. mau seminggu sekali ja aku membasuh.. tu yg skali membasuh menimbun2..hehee… belum bab nak melipat lagi.. kekadang tak sempat lipat dah habis baju tu… teruk kan..hehee

kalau tak dipikirkan hutang melimpah ruah..mau amik cuti tanpa gaji dulu…wah.. nak berenti kerja.. mcm sayang plak..kang dah berenti.. bkn senang2 nak dpt balik kerja yg sama.. tmpt yg sama..dan yg pasti gaji yg sama..hehee.. mau mula dari bawah balik itu gaji…

so… disebabkan dah ada loan rumah dengan perumahan… loan kereta.. dan loan JPA yg masih belum habis dipotong gaji.. so… simpan jalah angan2 mau amik cuti tanpa gaji…hehee.e….

tp… tula….. mmg bestlah aku rasa dapat dok rumah….. hmmmmmmm…

mmg mood mau p kerja besok…betul2 tak mai langsung kat jiwa raga aku nih….

 

nota AKU : kalau kalau kalau… semuanya nak berKALAU…. :D

2 comments:

imanamani said...

era ..bab baju tu kan.. bila sidai guna hanger ek ?.. kalau tak sempat lipat dah guna balik..kira ok la tu ... terus gantung aje baju ... memudahkan keadaan...heheheh

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

aaa.. baju budak2 selalu jadi mcm tu.. aku sidai guna penyangkut baju yg bulat besar tu.. so.. tu yg kekadang baju tu habis pakai sebelum dilipat..heee...

tp mcm baju aku n peyut.. aku mmg guna hanger ja.. so kering angkat gantung dalam lemari ja... cuma seluar ja aku lipat...