nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, February 4, 2011

PLAN BALIK KAMPUNG KE LAUT JADINYA ..

 

 

plan mau balik kampung.. untuk kali kedua…

akhirnya.. ke laut kekdahnya…

tp… tak lah ralat sgt… sbb dah balik hari minggu baru2 nih…

so.. dah nengok keadaan ayah aku … dah kira ok…

lega n lapang dada….

so.. cuti kali nih… melepak kat umah ja….

pastu agak2 boring..kuar jejalan…. dah agak2 penat…

balik lepak kat umah…..

dok umah… budak2 dorang tu..mmg lah suka bergaduh2….

mula2 main… gelak2… satgi.. dengar ada yg melalak…

ha.. gasaklah.. malas nak layan… gamak2 takbleh tahan…

menyingalah aku jadinya… hehhh

tp… dak dorang tu.. mmg kongker habis tv… dorang punya cita ja…

la ni.. dok asyik layan Hantu Kak limah… aku langgan satu movie tu ja…

sbb ngangkung… dah ada cd….

aku.. sib baik… lappy ni.. tak berebut2… peyut agak jarang guna…

kalau dia guna pun kejap ja.. tgk.. mudah.com… abis2 belek.. dah….

so bini yg kongker lama2….

so… tinggal lagi 2 hari…. terus rasa… malas gilerrr mau kerja..

sbb dah lama dok umah.. hehe….

disudahi dengan gambar dak syasya makan durian… ni smlm punya kisah…

asyik dok bising nak duriannnnnnn… so..layan jelah.. tp bukan musim kan… mahal gak.. dua biji aku beli…dalam 35hengget… sib baik isi semua elok2…

puas la budak dorang tu makan…

ingat..besok ada pasar malam kat bangi..nak terjah beli lagi…

kecur air liur nih… :D

168187_197458306936813_100000179343043_834014_5962023_n

syasya ni..mmg hantu duriannnnnnnnnnnnnnnn…

nota AKU :…. apalah nasib ikan aku kat opis…

2 comments:

imanamani said...

peh dakk tecit ni..semangat durian betuiiii

EraNaZeErA.. said...

to IMANAMANI >

mmg semangat durian tak pernah luntur...hehee