nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, February 24, 2011

TERPENGARUH DENGAN BIG SALE!!!!!!



bila dengar big sale... apa lagi..mulalah kepala otak menjana sesuatu yang akan mendatangkan manfaat tuk masa terdekat.. tapi mungkin boleh mendatangkan tut tut tut...yg sendiri rasa..dimasa akan datang..hehe..


so... di sebabkan ada big sale dari air asia nih... apa lagi.. bila udah dpt lampu ijo..dari en peyut... so... mencarilah tarikh yang sesuai dan yg masih adoooo..tuk aku sepamily...




gila...gigih... walaupun mulut dah mcm2 kuar.. hangin sbb asyik2 error.. asyik anak panah ja yg dok kuar... tp..sbb gigih nak habiskan duit.. eh eh salah.. bkn habiskan duit..tp habiskan masa bersama kuarga...hehe.. tu baru betui konsepnya... so.. kasik cubakkkkk smpi dapat...

akhir akhirnya.. dpt gak... walaupun walaupun.. tarikh yg dpt.. hahaha.. lambat lagi.. tp.. yg pasti udah booking..udah bayar.... cuma.. tunggu masa tu ja..kalau takda aral.. menjadilah..kalau ada aral yg mendatang..tak jadilah... tp harap2... menjadilah.. sbb udah bayar sih... hehe..

Family trip gak konsep kali nih..sbb kawan aku pun bawak family gak... kiranya..konsep I FOLLOW.. (hehe..sbb dia ni mmg kaki jalan..dan dah pegi pun tmpt yg aku nak pegi nih... )







nota AKU : tak leh joli2 sakan dah lepas ni..kena simpan..mau joli di sana plak..hehe... :D



No comments: