nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, March 6, 2011

EH EH.. DPT DISELAMATKAN LAH!!! SYUKRAN SHUKRAN…

 

haha.. cam poyo ja kan..

tp itulah..yg aku rasa.. rasa gumbira tak terkata…. sbb… setelah awal2 hati remuk rendam.. marah, geram, sedih… tp hujung2 gumbira jgk..walaupunnnnnnnnnn…

idaklah… seratus peratus jadi mcm asal balik…cuma bolehlah digunakan jugak…

so kiranya.. tak sia sia aku rendam pakai sabun COSWAY.. mmg berkesan…

walaupun 3 hari aku rendam bersama clorox COSWAY… tp tidak luntur kan yang mana berkaler contohnya… nametag… huhhhh..selamat disitu..

tp.. walaupun rendam..still kena sental gak.. ko jgn ingat..dah rendam..angkat2 terus ilang… itu..aku tak taulah kot2 ada sabun kayak gitu..kalau kotor sikit2 mungkinlah.. tp kalau dah kotor kayak baju budak bertuah tu..mau ko kena sental gak…

so… kiranya..baju itu dapat dipakai jugak..tp aku akan bagi dak orked pakai hari rabu ja..time pendidikan seni.. sbb..compem2 akan comot balik..kang kalau bagi pakai baju yg lain.. mau baju tu jgk akan berjangkit kecomotan….

jadinya..sesapa yang ada anak bersekolah..dan susah hati..baju putih kotor… boleh mencuba sabun COSWAY ini.. mmg berbaloi2….

kalau nak tau lagi detail… resepi2 membasuh baju kotor..silalah jengah ke blog ini..

sbb beliau juga lebih dulu mengalami nasib seperti aku… dah telah berjaya mengatasinya…. dengan sabun ini juga…

188392_204774762871834_100000179343043_890821_5750692_n

sebelum….

dan

selepas 3 hari direndam dan disental…

akhirnya…akhirnya…..

ini yg berlaku…. :D

 

199330_205740496108594_100000179343043_899338_5267941_n

amacam.. berkesan tak.. walaupun ada lagi skit2.. kaler yg enggak ilang… mgkn akan ilang kalau ko sental lagi lama…tp aku adalah kemalasan kelenguhan..so.. sudah… ni pun dah cukup bagus…..

dan.. nilah.. sabun itu… cuma gambar clorox tidak ada.. malas aku nak snap dah… tp digantikan dengan laundry pre wash ni.. sebelum basuh n rendam..ko sembur2 kat bahagian yg kotor..baru ko rendam… lebih kurang mcm clorox gak.. aku.. 3 terus aku guna..clorox pun aku bubuh gak masa rendam.. so… pandai2lah.. ko nak kasi bersih…

12022011061

eh.. puan blog.. i pinjam gambar puan yerk… jgn saman i tau… hehehee…

so… tak sia2 aku menjadi ahli COSWAY… boleh beli dengan byk… ada promosi..dpt cupon lagi… dapat rp lagi..bleh reedem barang…..

nota AKU :… niat di hati mmg berniat nak bukak cawangan cosway..sbb modalnya.. tak byk.. tp disebabkan 3 bulan pertama tak bleh bagi org lain jaga kedai..so.. terbantut disitu.. bkn aku nak amik cuti tanpa gaji kot..kang time dpt bonus..rugi ooooooooooooooo… so tgh pikir2 nih….

No comments: