nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, March 22, 2011

SAYA SUDAH... KAMU, KAMU ???



minggu dan bulan meng E-FILING telah muncul...
so... kepada semua....


tunaikanlah.. tanggungjawab anda...
demi kemakmuran negara...

:D



so... hari ni settle.... meng E-FILING.. tuk diri sendiri dan jugak tuk en.peyut...

dan...hati berbunga riang..... sbb tahun nih.. aku tak kena bayar cukai.... tp sebaliknya...LHDNM yang kena bayar balik kat aku...yezaaaa..... suka2...

ni..sbb ... every month aku dah potong PCB..jadi..so... kiranya..mcm udah terlebih byr....walupun idaklah banyak mana pun lhdnm kena bayar balik... tp ttp gumbira.... :D

tuk...en peyut pun sama..mmg every year lhdnm kena bayar balik.. sbb kes sama mcm aku gak... dah potong PCB tiap2 bulan dlm gaji..bila time nak kira cukai.. dah jadi terlebih2 byr...hehe....

tp lagi untung sapa2 yg gaji besar2 buat potongan zakat... banyak pahala yg dpt...

so... jika korang2 belum isi borang cukai... silakan lah buat dr sekarang.. sbb line masih ok..tidak sibuk...nnti dekat2 tarikh tutup mesti line adalah slow.... percayalah.....




nota AKU :....... lega.... :D






No comments: