nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, March 4, 2011

URGENT!!!!

Hari ni terpaksa cuti segera aka urgent coz pagi2 td mak ngasuh tipon kata ada kematian.

So tpaksalah aku kena urgent hari ni. Tp lepas hantar dak orked ke sekolah agama, aku berdezupppp dtg opis jap. Nak siapkan surat dan jemputan yg mmg wajib dan xbleh ngelak kena kuar hari ni gak.

So angkutlah aku dak syasya nihhhh. Suka yg hamat dia. So mau settle keja pastu mau balik.

Plan mau datingan ngan ayong aka awien tak dptlah. So ayong next weeklah. Tak dpt lagi mggu ni mau ketemuuuuu.





Nota AKU : penaTtttttttttt





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

ayong said...

okler kak ngah..aku pun xdpat gak mau ketemu hang..

EraNaZeErA.. said...

to AYONG >

ayong..next week yerk..tadi aku tipon tu..mau kasi tau la..tp hang busy la plak... so..hope next week dptlah kita bergosipan... udah lama kan..hari tu kat umah aku tak smpt nak gosipan..hehee

ayong said...

hehe..ok..nanti kita deal lain..