nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, May 10, 2011

BESAR PUNYA !!!

Add Image








Ikan Jenahak (entah betul x aku eja nih).

Hasil pemberian my bos(3), dkt 1kg lebih nih.

So blk keja ptg smlm lepas maqrib start memproses. Gila tebal sisik ikan nih. Lenguh tgn aku.

So, masak yg simple2 ja. Kali ni aku masak ikut resepi bapak mertua aku GULAI KUNYIT LENGKUAS. Senang dan lebih kurang mcm masak lemak cili padi ja tp yg ni xletak cili padi.






Pastu upkan dengan sambal belacan. Mmg terangkattttt.

Alhamdullillah kenyang anak beranak.



Nota AKU : seronokkkkkkk :D




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: