nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, May 25, 2011

I LiKE :D

Sempena anniversary ke 9, aku dpt benda alah yg mmg dah lama aku nak. Hehee.

Aku tau aku mcm ketinggalan kan. Org lain dah lama ada. Aku baru terciwi2 suka dpt benda alah nih.

Tp yg pasti ttp dpt walaupun lmbt.

Toche en peyut. Nnti kita kasi cuba buat grill2 yerk. Tak nyah mkn kat kedai dah. Hehee yo yo o ja kan.




Nota AKU : 1998-2011... Alhamdullillah masih diberi kesempatan dan peluang tuk bersama :D



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

cik gObu said...

hehehe grill2 jgn lupe kiteorgt

EraNaZeErA.. said...

to CIK GOBU>

ok ok ... nnt kita wat makan2 tuk ajk2 plak.. hehee

pinkiss said...

hehehee.. boleh main masak².

EraNaZeErA.. said...

to PINKISS >

hehe.... best22.. tp takut awal2 ja..lama2 malas nak main dah..heheee