nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, June 8, 2011

BERJAYA :D

Dimulakan dengan muka budak yg happy dan teruja nak naik komuter.

Almaklumlah pestime katakan. Kalau ikutkan hati malas nak bawa sbb takut dak syasya ni over lasak dlm tren. Tp tawakal dan kasi warning yg kaw kaw punya.

Dan seperti tak percaya, baik pulak dak syasya ni. So, tujuan ke klinikg gigi tu dipermudahkan jgk. Wlpn sebelum tu dah tersilap tarikh.

Doktor Fauziah ni mmg betul2 doktor yg pandai amik hati budak2. Sbb otomatik budak2 jadi xtakut. Nurse2 kat situ pun semuanya baik2. Friendly sgt. LEGA.

Tujuan asal just check gigi kakak ja. Tp dah alang2 doktor tanya kat syasya ada masalah gigi tak, terus aku ckp yg gigi garham dia dah berlubang dlm. So terus doktor mau tampal.

Dan alhamdullillah, skit pun dak syasya xnangis. Steady ja. Pandai doktor dan nurse kat situ amik hati. Siap lukis2 kat belon, amik gambar pastu amik gambar dak orked tgh melukis dan siap print lagi.

Sungguh baik.

So, lepas ni dah tak susah hati lagi nak bawa dak dorang tu jumpa doktor gigi.


Nota Aku : thanks to rosdiana faziera yg suggestkan klinik nih. Dan kebetulan panel lhdnm gak. Heheee


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

sindiketsulit said...

amboi nama penuh..
nama bapak dgn atuk aku tanak letak sekali kerrr???

EraNaZeErA.. said...

to ROSDIANA >

sbb nama penuh hang dah cukup glemer aku rasa.. tak perlu nak singkat2 jadi yg bkn2..hehee...

pastu... kan afdal panggil nama penuh... kalau aku tau nama bapak hang mmg aku dah letak...

siapkah nama bapak awak?