nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, October 31, 2011

KENA MARAH

   

ni smlm punya kes.. suka2 hati dok usung beg kertas... sekali pelepappp jatuh...

aku ingatkan benda mainan dia ja dlm beg kertas tu... skali... aku tgk ada galaxy tab aku.....

terus kena pelepapppppp ngan aku...

dan terus bawa diri dok sorang sorang.... siap buat dialog sedih sedih lagi..

yg paling tak bleh tahan... dialog syasya..

"takpalah umi xsayang syasya... umi bunuhlah syasya.." biar syasyz mati... hehhheeee

amboi.... tak bleh blah tau... ayat... mcm org bercinta plak....

budak budak skrg kan.. kena marah skit drama menjadi jadi...

kalu dulu dulu mana berani kita nak ckp mcm tu... kan... tp mmg lawak gilet dgr ayat dak syasya nih..

hmmm lama gaklah dok pujuk... last last aku  ckp nak p kursus.. baru berlari dtg kat aku.... sbb dak syasya ni mmg fobia dgr aku nak p kursus... hehehee




NOTA AKU : siap baik ada sarung.. xlah apa apa jd kat tab aku.... hehehee...
1 januari 2012...rupanya... lega lambat skit....







Sent from Samsung tablet

No comments: