nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Monday, November 21, 2011

MEREKA PULANG :-)


Alhamdullillah... hari mak ayah aku akan sampai dari Mekkah...

jam 1045 mlm di Bayan Lepas, Penang....

gembira pastinya dan rindu sgt kat mereka...

tp sedih skit sbb aku xleh sambut mereka kat airport... sob sob...

sbb xleh xcuti hari ni.... aku bleh cuti hari khamis, jumaat nih... tp kira ok gak sbb hari isnin depan kan cuti gantian sempena maal hijrah.. kira dptlah 5 hari dok kat kampung..

so mlm ni kakak, adik aku n kakak sepupu aku yg akan amik mak ayah kat bayan lepas...

mood sgt ketidaksabaran mau tunggu hari rabu nih..... 




NOTA AKU. .... setiap perbuatan jahat akan ada balasannya antara lmbt dgn cepat saja..




Sent from Samsung tablet

No comments: