nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, August 7, 2012

KENA LAGI!!!! STRESSSSSS


























Sian si kuning aku...

Kena langgar lari lagihhh... Hantu badigol punya manusia... Eeeeee.. Gerammmm... Dah cacat skit dah si kuning aku... 

Dulu masa kaler putih pun kena gak.. Tmpt yang sama tp lagi teruk dari kali nih...


Panas ja hati aku... Sah2 tak reti nak masuk parking or keluar parking nih... Hantuuuuuu


NOTA AKU... Sayuuuuu :'(




Sent from Samsung Galaxy S2

2 comments:

y@t said...

menguji kesabaran btl lar bln2 posa nie....adoiiiaiii..sabar yer

EraNaZeErA.. said...

@yat

mmg menguji kesabaran.. kiranya masa tgk tu.. mmg marah..hilang separuh pahala puasa... sbb geram....