nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Tuesday, November 27, 2012

SUNYI DATANG BERTANDANG...


budak dorang yg happy dpt naik bas.. menciwi sungguh...maklumlah susah nak rasa naik bas.. ni baru kali kedua dak dorang ni naik bas..

Kakak ngan syasya ikut kak long (kak ipar aku) balik kemaman terengganu... cuti sekolah katakan.. kalau ikut hati mmg mcm berat sbb kompem aku akan sunyi tp memandangkan cuti sekolah.. kesian gak.. so kasilah je lah.. kakak  aku yakin akan ok.. tp dak syasya ja.. sbb dia mmg susah nau nak berenggang ngan aku.. 

Tp kali ni dak syasya sendiri yg nak sgt ikut..so kita kasi cuba dulu.. minggu depan aku g jemput..


NOTA AKU.. teman bergaduh ngan berebut channel tv xder lerrrr...  ;-)

Sent from Samsung Galaxy SIII 

No comments: