nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, January 25, 2013

LEGA BILA DAH ADA NIHHH


akhirnya.. awal bulan ritu sebelum balik daftar kat UUM aku berjaya gak beli power bank nih..

Ya la... kelas udahlah dari pagi smpi malam.. sah2 bateri akan kong punya.. kan mau roger peyut suh amik pun susah.. so aku minta kawan aku tolong belikan kat seremban.. 

Sbbnya aku tgk power bank ni comei kecik ja.. pastu reger pun oklah.. tak mahal.. kalau compare dgn power bank peyut pun.. besar.. 

So.. skrg... senanglah skit.. tak perlu risau...




Sent from Samsung Galaxy SIII 

No comments: