nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 13, 2013

LAMA


cuti sekolah kali ni.. kakak orked... balik stay kat kampun berjaya.. aloq setaq.... dok ngan mak ayah aku..

Dia sendiri yg request nak balik sana... sbb boring dok sini katanya.. sbb kalau aku kerja.. kena dok umah mak ngasuh..takda kawan.. yg ada bebudak 6 tahun ke bawah... dia ja yg paling besar...hehee.. lama sudah mak ngasuh jaga... tahun depan dah masuk 11 tahun since kakak umur 2 bulan lagi... lama kan kan..

Berbalik citer kakak... dia mmg suka balik umah mak aku sbb ada kawan... anak kakak aku baya2 dia gak... so syoklah.... dalam pada tu.. aku suh ayah aku ajar mengaji Al Quran... biaq cepat skit habis .. 

Alhamdullillah.. kira nak masuk sebulan dah dok sana.. bukan main happy lagi... kalau kata nak ambik dia.. nan hadooo nak balik.... 

Syasya xikut.. dia biasa anak umi terlebih.. tp dok sebut la rindu kat kakak... ni dok bilang hari nak balik aloq setaq nak ambil kakak...

Hmmmmm umi abah pun sama naik rindu.... sunyi plak rumah.... dan lagi umi terasa xda org nak suruh tolong kat rumah....heheee


Nota aku..... sekejapan ja kan



Sent from Samsung Galaxy SIII

No comments: