nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, January 8, 2014

MADU SAYA.. BINI NO 3...


hahaaa... layan kan ja lah... sib baik madu jenis ni... hehee bkn madu sama spesis...

Bini no. 2 laki aku.. kereta evo7 dia.. yh ni plak.. bini no.3... lepas ni bini no.4 tak taulah apa...

Tapi apa2pun.. happylah tuk dia.. sbb dah kerja penat2 kan.. yg penting tanggungjawab kat anak bini tak lupa... dan tanggungjawab tuk mak bapak dia pun xlupa.. so... kiranya ni kepuasan tuk dialah.. sbb dah penat kerja...

Nota aku.... mcm manalah rupa kalau aku dok kat belakang... ngeriiiiii...

Sent from Samsung Galaxy Note 3

No comments: