nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Saturday, January 18, 2014

MAIN SUSUN DI TENGAH MALAM


Disebabkan... tetiba ja... idea muncul kat kepala otak aku... so.. apa lagi... anak2 pun dah tido... laki plak kerja... so... zap zup zap... aku buat kerja sorang2....

Set sofa dlm bilik master aku tu... aku tinggalkan yg 1 seater ja... yg 2 seater aku bawa turun letak bilik bawah... bilik tetamu.... 

Jgn tak caya aku bawa turun sendiri okayyyy sofa 2 seater tu.... hehee...
Siap ja susun2... wassap en peyut... terkezut dia... bila tgk bini bawah tueun sofa sendiri... hahahaa..

Best plak bila dpt kemas ikut idea kepala otak sendiri... heheee... 

Sent from Samsung Galaxy Note 3

No comments: