nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Sunday, January 5, 2014

SERI PENGANTIN

Smlm kenduri belah pengantin lelaki plak... cantik aemiey pakai baju ala2 arab... meriah majlis... 

Lawa.. seri pengantin mmg terserlah...
Wlpn xda sanding2.. tp ttp meriah kenduri dua2 belah pihak..

Yg bestnya.. zaman la ni.. dah ada outdoor shooting... time aku dulu enggak ada dong.. huhuhh.. kalau ada aku pun mau buat... hehhee.. rezeki masing2 kan.. janji dah sah... apa nak dikisahkan.... hak pengantin la kan... nak outdoor ka indoor ka... janji ongkosnya ada... heheee

Tp oklah... outdoor shooting selepas dah sah jadi suami isteri... jgn dok ikut yg dok buat pre-weeding udah ler.. yg tu mmg tak sesuai sbb lum sah.. tp berbalik.. semua tu hak masing2 kan...

Tp serius.. cantik sgt gambar aemiey ni masa outdoor.... lawa.... nmpk kebahgiaan di wajah pengantin... hehhee..

Eh.. tp kan tp kan aku tetiba rasa nak buat gak lah... sempena anniversary yg ke 12 tahun.. pakai baju pengantin.. skrg baju pengantin lawa2... hehehee.. bleh kan???? 


Nota aku... nak bg cadangan kat laki lah... nak buat outdoor gak tuk anniversary nnti...... hehehe.. poyo dak???

Sent from Samsung Galaxy Note 3

No comments: