nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 6, 2008

SALAM PAGI KHAMIS...
Hari ini genap 17 Hari Arwah Zulaikha kembali kepada Pencipta yang Satu... ALLAH s.w.t.
Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah... dan marilah kita berdoa agar kebenaran akan terjawab bagaimana Arwah boleh pergi meninggalkan orang2 yang tersayang...
kepada kekawan yang setia mengunjungi blog aku... terima kasih atas keprihatinan kalian semua dan ucapan2 takziah serta doa yang tak putus2 daripada kalian semua untuk Arwah dan juga untuk adik aku ijah...
aku telah memcreatekan satu blog khas bagi semua entry2 tentang Arwah... so kepada sesiapa yang belum dan ingin membaca apa yang terjadi dan ingin melihat gambar2 Arwah silalah jengah ke blog yang khas aku buat untuk mengingati Arwah memorizulaikha.blogspot.com.
aku akan cuba letakkan kembali gambar2 Arwah dari mula dilahirkan sehinggalah saat Arwah meninggalkan kita...
harap tiada spekulasi tentang kenapa dan mengapa aku buatkan blog khas ini.. bukannya bertujuan nak mencari populariti... tetapi hanya ingin mengabdikan kenangan Arwah.. agar tidak hilang diingatan kami sekeluarga.. gambar2 itulah pengubat rindu ijah, zubed, dan kami sekeluarga..

No comments: