nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Thursday, November 6, 2008


SEBAB KITA BUKAN ORG KENAMAAN !!!!


kenapa aku letak tajuk seperti di atas????? semuanya ada alasan yang kuat knp aku berkata begitu...


sebenarnya dan sepatutnya semalam lah tarikh yg dijanjikan oleh Dr. HKL tentang keputusan ujian tisu badan Arwah... tp tup tup bila ijah call smlm... dia ckp masih belum buat... dia plak ada di Putrajaya.... hmmmm knplah begitu sekali...

udah semasa kes ujian darah pun dah sekali pihak HKL melewatkan... janjinya 10 hari dari tarikh kematian Arwah... tp bila ijah call hari Khamis 30 Oktober pun belum siap... bila doktor kat Damai ckp yg nak cepat coz nak bukak kes... baru pihak HKL buat... esok tu terus ada jawapan tentang darah Arwah... so lihatlah... sehari je diarang amik masa... tp itu pun susah dan dijanjikan 10 hari...



kenapa jadi begini..???? sebab kita ni bukan golongan berada???? sebab kita takde gelaran atau pangkat????? sebab kita hanya org kelas kedua atau ketiga?????? atau yang pasti sebab Arwah dah selamat dikebumikan????? atau yang sebetulnya...HKL di PEMALAS....
eeeeee geram plak aku rasa... dah la masa hari kejadian ckp just amik sample darah... tup tup ada plak pihak HKL amik sample tisu badan... skit pun pihak aku tak diinformkan.... hari tu masa ijah bercakap dengan Doktor HKL tu knp keluarkan sebab kematian adalah jangkitan paru2... tau apa doktor tu ckp... coz dia nampak ada tompokan kat paru2 Arwah.....

aku rasalah...dan ini pandangan aku... korang aku tak tahu... cubalah kalau kes ni melibatkan anak2 atau cucu org kenamaan... mau hari tu siap keputusan darah tu.. tak perlu tunggu 10 hari kan... tp bila terjadi dekat org seperti aku sekeluarga ni... HA TENGOKLAH.... berapa lama mengambil masa untuk tahu kebenarannya...



bilalah semua ni akan berubah menjadi adil seadil2nya.....


nota : hati ijah, zubed dan kami sekeluarga tak akan tenang sebetul2nya walaupun kami dah redha dengan pemergian Arwah... tp hati ttp ingin tahu kenapa dan bagaimana Arwah boleh pergi untuk selamanya......

No comments: