nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, December 3, 2008

BORING...vs LETIH

ari ni badan aku rasa lemah sgt...
cam nak demam pun ada gak....
tp nak cuti....
cuti plak dah mcm cukup2...
utk nak balik kampung RAYA HAJI ni.....




tp sesungguhnya... mmg letih badan aku rasa...
tp smlm... xleh aku buat keja rumah apa2 pun...
yang buat keja rumah... anak2 aku.....
ORKED n SYASYA....
ptg smlm aku balik... terus makan ubat selesema...
pas2 terus zzzzzzzzzzzzzzzzzz....
sedar2...dgr ORKED dok menjerit...
katanya... SYASYA muntah....


bila aku bangun je.....
tengok... penuh kat sofa....
bknnya SYASYA ni dmm ke apa...
tp mmg pe'el SYASYA.. ni.....
kalu dimarah... atau xkena skit....
mesti dia dok jolok jari ke dlm mulut...
smpi muntah....


ishhhh... aku pun pening...
ngan perangai baru dia ni....
dah bangun... cuci skit sofa... letak air panas skit..
lap2.. pas2 sembur fabrezzzz....

dah ingatkan beres ler.. nak sambung zazzzzzzzzz blik...
skali pijak lantai kat hall..... melekit2....
tanya ORKED... katanya...
SYASYA bagi tumpah air vitagen.....


nilah budak bertuah tu...


HAAAAAAAAhh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....
mau x mau aku just lap skit2... je...
ingat blik krg nak kena mengemop.....
penat2... dah jadi cam ni... terasa nak org gaji plak...
tp bila2 pikir2... balik... cam rugi je...

apa2.... AKU MMG LETIH ARI NI...
orked belum sempat nak sikat rambut...
baju tu aku beli kat Padang besar...murah giler...



nota : xtau letih sbb apa... aku sendiri conpius......

No comments: