nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Friday, December 5, 2008

TETIBA TERASA....



terasa...????
banyak maksudnya...
Tp entry aku kali ni...
terasa aku....
tiada kaitan dengan sesiapa...
tp dengan diri aku yg agak ala2 conpius sejak
akhir2 ni...tetiba je...

aku terasa atau teringin la..
nak pakai mata palsu...
MATA PALSU????
hehe contact lenses...sebenarnya...






tadaaaaa... ni ler mata baru aku...



mgkn apa yg buat aku teringin nak pakai
benda alah ni....
coz aku nengok speck2 itam sejak kebelakangan
ni mmg cantik2 giler...
aku kan rabun... so...suma speck aku sumanya
ada power... so nak melaram yg cun2 lebih2 skit
cam susah ler...
kena masuk power plak...
kebetulan peyut kata nak banje speck itam kat aku...
tp kalu tak masuk power bru leh..
so dgn itu aku terus membeli CL..
yang bercolor pulak tu...



PURE HAZEL...dr FreshLooK.....
tp aku beli tuk percubaan sebulan dulu...
kalu rasa ok....
bleh la diteruskan.....
tgk geng2 aku pakai cam cantik je...
so tetiba diri ini pun jadi gatal...
nak cantik....walaupun aku tau aku cantik
jugak... dimata aku sendiri.. dan di mata peyut n anak2...


TERASA aku yg kedua...
aku terasa nak makan AYAM McD..yg original..
ORIGINAL tau... kalu spicy... aku reject...
dan juga AIR GES COKA COKA...so td dptlah....
merasa setelah sekian lama
aku dalam tempoh................
hanya aku yg tahu....












tamak betul.. time amik SOS itu...



AYONG... KO TAHU TAK???
kalo tahu... kasi diam tau....



TERASA yg ketiga...
tetiba terasa nak jd kaya...
bkn apa nak p shopping baju anak...
tp mgkn peyut cam tahu je perasaan aku...
so pg tadi dptlah skit income tuk beli baju anak...
hehehe... dptlah jugak berhabis apa yg patut
kat JJ CHeras selatan...




baju tuk syasya n orked...





dan AKHIR sekali TERASA aku..
dah lama terasa giler... nak beli satu sandle...
yg mmg dah asyik dok berkenan je....
so dptlah keTERASAAN aku ini...




hanya dpt tunjuk kotak je...

coz aku ni nama je nak jd blogger...
tp kekadang tu mai malu nak amik gambo kalu tgh ada org ramai...
tp tak selalu ler... kekadang je tau...
tu org nak jd blogger aku pun nak... hmmmmmm



itu sajalah cite aku yang ala2 POYO ini...
dipetang JUMAAT.....

SEBELUM AKU LUPA... AKU NAK UCAPKAN
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...(SELAMAT HARI RAYA HAJI)

DAN
SELAMAT BERCUTI YE WAHAI KEKAWAN KU SEKALIAN..



DAAAAAAAAAAAAAAAA...

No comments: