nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, December 31, 2008


ENTRY DARI BLOG ZULAIKHA....


entry ni aku copy dari blog zulaikha....
semuanya diceritakan sendiri oleh IJAH....
apa yang terjadi semalam....

dan 2 laporan polis telah dibuat....

harap kalian semua dpt berdoa
agar kes ni dipermudahkan...
dan kebenaran akan terjawab jugak
akhirnya...


selasa 30/12/2008 5.30ptg


lepas solat asar..
dlm pukul 5.30ptg saya trus mengintip..
nak tau siapa yg hntar anak kat pengasuh tu..
dlm kul 6ptg nampak sorang ibu dah tukar baju suma dari tingkat 5 g umah k.nani..
cepat2 saya naik tingkat 4 (umah k.nani) tapi sy sembunyi balik tangga..
lama menunggu sy kluarkan sikit kepala skali k.nani nmpk saya..dia pun apa lagi...ketakutan. trus menjerit ROS! (ibu bayi yg dia jg) so dia tarik tangan ros msk dlm umah kunci pintu..
saya trus g umah k.nani n bg salam..
mintak dbuka pintu tapi tak...so saya g tunggu ibu tu kat tepi tangga balik..
5 mnit kemudian ibu tu muncul dgn anak dia yg comel sgt...dlm 3bulan rsnya bby tue..saya bg salam kat ibu tu dgn niat dia percaya saya...tapi......
dgn berlagak dan sombongnya si ibu dia langsung tak nak pandang wajah saya dan trus ja ckp

"tak payah msk campur hal keluarga saya".

....niat dihati nak bantu...tapi apa yg saya ckp dia tak endah trus tutup pintu....
saya pun pasrah..skali k.nani datang ke rumah ibu bby ni..
trus dia ckp
"ha kau dah hebohkan sumanya ke! siap tinjau2 ada org sekeliling ke tak..
pastu angkat tangan nak TUMBUK saya n hampir2 nak tolak saya ke bawah dari tingkat 5...
lps tu dia ajak saya naik tingkat 14 sbb dia kata kalau dari sana aku tolak ko lagi sedap..
mati trus..keadaan dia mmg dluar kawalan..tapi saya lgsg tak takut...
saya ikut dia balik umah dia ke tingkat 4...smbil jalan tu mcm2 yg dia ngomel..
dia siap ugut saya lagi..."ko jaga aku dgn laki aku dah upah orang suh pukul ko n rosakkan keta ko..aku tau keta ko parking mana.."..
bila smp depan umah dia..anak lelaki dia linkungan umur 20an pun terkejut beruk tgk perangai mama dia maki hamun saya semua...smp anak dia marah dia..
Ma napa ckp k.dja mcm tue...si nani ni dah hlg arah dia halau saya balk..
tapi sy degil..dia rangkul pinggang sy kuat2 tolak msk umah dia..
sy ckp tak nak masuk dia marah2 n trus kata saya penakut..
so sy ckp sy akan masuk umah akak tapi dgn suami saya..
dia kluarkan penyapu tp coz anak lelaki dia ada tak jd kot dia nak pukul saya...
dia trus tutup pintu...saya tunggu depan pintu umah dia...


info yg seterusnya saya delete dulu..penting tuk jaga keselamatan pemberi maklumat..
harap maaf.

No comments: