nnf

Tentang AKU

My photo
Melayari kehidupan didunia tidak semudah yg disangkakan...begitu juga dengan perhubungan sesama manusia...tetapi kehidupan akan menjadi begitu indah jika pandai menyelaminya... dan yang paling penting MAKLUK ASING TIDAK MUNCUL....LALALA

Wednesday, December 31, 2008

PART 3: AT THE POLICE STATION


after maghrib..bbuka puasa (minum air seteguk dua..tak selera nk makan)...
trus g balai polis...

alhamdullillah saya dah buat 2 laporan polis

-kecuaian menyebabkan kematian
-peras ugut

apa yang zali bagitau
saya gunakan sebagai bahan bukti...
jadi esok rabu 31/12/2008 saya akan mula bz menegakkan keadilan...
di sini saya berharap yang suma pengikut setia laman blog zulaiqha
berdoa supaya sumanya berjalan dgn lancar...
sama2 lah kita memohon kepada Yang Esa tunjukkan kebenaran..


-Amin-



FOR THE FIRST TIME


SALAM..to suma pembaca setia..

ni kali pertama saya menceritakan sendiri new info dlm blog..
selama ni k.eera yg buatkan..tapi hari ni tergerak hati tuk share all the news...
zulaiqha meninggal hari selasa 21/10/08 around 10.15am..hari ni selasa 30/12/08 around 10.15am jugak dengan kuasa ALLAH suma bukti datang sendiri depan mata..alhamdullillah...seharian..

byk benda yg jadi..anak pengasuh tu menceritakan segalanya tanpa dipaksa...
patutla masa kat kubur baby tadi hati ni rasa sayu ja...
rupanya ada sesuatu hikmah yg nak jadi..'
bila dah tau kebenaran ni saya n suami rasa patutla
ALLAH ambik anak kami rupanya hidup zulaiqha
terseksa setiap kali saya tinggalkan dia dgn perempuan tak berhati perut tu...

ya ALLLAh kesian baby...semoga baby dah happy kat sana..dah tak de sapa
boleh buli n aniaya anak mama lagi..pembalasan akan muncul jugak..
sama2 lah kita berdoa...mama doakan semoga ALLAH mencucuri rahmat
ke atas roh anak mama...
n baby tenang kat sana....

- AMIN -

No comments: